All You Need
In One Single
Theme.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat
Search here:
MON - FRI: 09:00 AM - 10:00 PM
87%

Αύξηση Online Αγορών

83%

Αύξηση Εσόδων

78%

Αύξηση ROAS

ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

Αύξηση Πωλήσεων

Οι βασικοί στόχοι που τέθηκαν ήταν:

– Αύξηση των πωλήσεων
– Αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand
– Βελτίωση του Conversion Rate (ποσοστό μετατροπής χρηστών σε πελάτες)
– Βελτίωση της Απόδοσης των Διαφημίσεων (ROAS)

Η ΛΥΣΗ

Κάθε αλληλεπίδραση έχει αξία

Το αρχικό μας και πιο δύσκολο κατάρθωμα ήταν να πείσουμε το  Marketing Team της εταιρείας Zolotas να ακολουθήσουμε ένα ετήσιο πλάνο στρατηγικής καμπανιών στα Social Media, δίνοντας παράλληλα μεγαλύτερη έμφαση (budget allocation) στις εποχικές τους συλλογές (Γούρια, Easter Eggs, Valentine’s Jewelry etc.). Διευκρίνησαμε εξαρχής, ότι θα έπρεπε να προυπολογίσουν αύξηση στο  συνολικό ετήσιο budget spent τους, ενώ παράλληλα εξηγήσαμε ότι ακολουθώντας την παραπάνω στρατηγική τα οφέλη θα ήταν η ενδυνάμωση του brand, η αύξηση της επισκεψιμότητας και το σημαντικότερο όλων η “ενίσχυση” σημαντικών events στο e-shop τους (view content, adds to cart), τα οποία θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε αποτελεσματικά σε καμπάνιες Remarketing.

Η προσέγγισή μας βασίστηκε στο γεγονός, ότι μόλις το 2% των επισκεπτών ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, πραγματοποιούν αγορά στην πρώτη τους επίσκεψη, ειδικά όταν πρόκειτα για ένα e-shop υψηλής κοσμηματοποιίας, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι το 98% δεν θα πραγματοποιήσει κάποια αγορά ή θα πραγματοποιήσει αγορά σε μετέπειτα χρόνο.

Η αρχική προσέγγιση ήταν να δημιουργήσουμε διαφημιστικές καμπάνιες προβάλλοντας τις πιο δημοφιλής κατηγορίες και προιόντα του οίκου Zolotas, χρησιμοποιώντας  διαφημίσεις σε μορφή video, carousel, single images, instant experience και collection με διαφορετικά εικαστικά και λεκτικά. Ως target group ορίστηκαν χρήστες με βάση το εισόδημα, το job description, την ηλικία και τα ενδιαφέροντα τους.

Οι στόχοι των παραπάνω διαφημιστικών καμπανιών ήταν:

  • Η ενίσχυση του Brand Awareness και τα Video Views, με σκοπό την δημιουργία Custom Audiences (π.χ. Χρήστες οι οποίοι παρακολούθησαν τα Videos στο Facebook & στο Instagram ή χρήστες οι οποίοι αλληλεπίδρασαν με τα Collection Ads)
  • H αύξηση του ποιοτικού traffic στο e-shop της εταιρείας με στόχο την “ενίσχυση” των σημαντικών events,  τα οποία θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε σε επόμενο στάδιο (π.χ. Αύξηση των χρηστών που πρόσθεσαν προιόντα στο καλάθι τους)

To δεύτερο και σημαντικότερο βήμα, ήταν να βεβαιωθούμε ότι οι διαφημιστικές καμπάνιες του οίκου θα έμεναν στους χρήστες “αξέχαστες”. Αφού είχαμε ήδη εντοπίσει το targeted audience, χρησιμοποιήσαμε Dynamic Ads, για να στοχεύσουμε το συγκεκριμένο κοινό με προσωποποιημένα μηνύματα, αυξάνοντας τις πωλήσεις και πετυχαίνοντας ένα ROAS x12 στις καμπάνιες Remarketing.

H ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Εντυπωσιακά Στατιστικά

Η απόφαση του οίκου Zolotas να αυξήσει το ετήσιο διαφημιστικό budget στα Social Media και να ακολουθήσει την ετήσια στρατηγική την οποία προτείναμε είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των online πωλήσεων του. Καταφέραμε να πετύχουμε τα παρακάτω:

  • 44% Αύξηση στο Budget Spent
  • 87% Αύξηση των Πωλήσεων
  • 83% Αύξηση Τζίρου
  • 78% Αύξηση ROAS

THEIR STORY

1895: Η γέννηση ενός σύγχρονου μύθου

Στη νεοκλασική Αθήνα του 1895, κοντά στις παρυφές της Ακρόπολης, στην οδό Αιόλου, ένας 21χρονος γιος εμπόρου από τη Σπερχειάδα Λαμίας βάζει το πρώτο λιθάρι αυτού που σύντομα πρόκειται να γίνει ο ιστορικότερος οίκος κοσμηματοποιίας της Ελλάδας. Επιστρέφοντας από μια λαμπρή μαθητεία στα σημαντικότερα ατελιέ του Παρισιού, ο Ευθύμιος Ζολώτας έχει αποκομίσει μια εμπειρία ανάλογη του ταλέντου και της φιλοδοξίας του.  Το όραμά του: να δημιουργήσει έναν νέο ελληνικό οίκο που να υποδέχεται και να εξυπηρετεί με κύρος το αθηναϊκό κοινό, προσφέροντάς του κομψοτεχνήματα ευρωπαϊκών απαιτήσεων. Ο οίκος Zolotas γοητεύει αμέσως την υψηλή κοινωνία της Αθήνας που, με το εκλεκτικό της γούστο, αγκαλιάζει το ιστορικό πρώτο κατάστημα της οδού Αιόλου. Η αρχαία Ελλάδα, ο πολιτισμός της – από το μινωικό μέχρι το βυζαντινό-, οι τέχνες της, η κληρονομιά της, οι μύθοι της, έχοντας πάντα στο επίκεντρο τη γυναίκα. Αυτή ήταν η εφαλτήριος δύναμη και η πηγή έμπνευσης του Οίκου ZOLOTAS που 120 χρόνια μετά παραμένει αστείρευτη. Όταν λέμε ZOLOTAS μας έρχονται πολλές λέξεις και έννοιες στο μυαλό … ελληνική παράδοση και κληρονομιά, άριστη τεχνική, πολυετής εμπειρία, εγγύηση ποιότητας, πολυτέλεια, λάμψη, διαχρονικότητα. Τα κοσμήματά μας είναι ο συνδυασμός όλων αυτών των στοιχείων στην πράξη. Σχέδια εμπνευσμένα από την αρχαία Ελλάδα, σμιλεμένα από έμπειρους τεχνίτες πάνω σε πολύτιμα μέταλλα με τέτοιο τρόπο, ώστε ν’ αποτυπώνουν την πολιτιστική της κληρονομιά και παράδοση, αναβιώνοντας τεχνικές της αρχαίας ελληνικής αργυροχρυσοχοϊας και προσαρμοσμένα στη σύγχρονη αισθητική.

ΚΛΑΔΟΣ

Υψηλή Κοσμηματοποιία

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Facebook Paid Advertising

PPC Advertising

Consulting

Ας μιλήσουμε για αποτελέσματα

Bοηθάμε τους πελάτες μας, στην επίτευξη των στόχων τους, μέσω καινοτόμων ιδεών και λύσεων που στηρίζονται σε δεδομένα, σε όλα τα κανάλια Digital Marketing. Δείτε μερικές ιστορίες επιτυχίας που βασίζονται σε μετρήσιμα αποτελέσματα.

Foxstore.gr

Χρησιμοποιώντας τα ``παρόμοια κοινά`` του Facebook, καταφέραμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις και να επιτύχουμε ένα μέσο ROAS X 217,5.

Zitagroup

Η αντιστοίχιση των κατάλληλων διαφημιστικών μηνυμάτων, στο κατάλληλο κοινό, είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση κατά 93,2% στην απόδοση της διαφημιστικής επένδυσης τους (ROAS)

Lampiris Interiors

Πως καταφέραμε να επιτύχουμε 22 X ROAS σε λιγότερο από ένα μήνα μεσω των διαφημιστικών καμπανιών στα Social Media.

We will be able to advise on the best solution for your business during an initial consultation.